ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان در سامانه سجاد آغاز شد
🔹دانشجویان متقاضی میتوانند تا ۳۱ اردیبهشت با مراجعه به سامانه سجاد به نشانی portal.saorg.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
🔹مهلت اظهارنظر دانشگاهها به عنوان مبدا از اول خرداد تا ۱۵ تیر تعیین شده و اظهارنظر دانشگاهها به عنوان مقصد نیز از ۱۶ تیر تا ۳۱ مرداد سال آینده انجام خواهد شد.
🔹تمام مراحل ثبت و بررسی درخواستهای انتقال و میهمانی دانشجویان از طریق سامانه سجاد انجام میشود .






اولین دیدگاه را ثبت کنید.